راه حل ها

BSS به عنوان ستون فقرات ارائه خدمات به مشتریان حوزه تلکام، تامین کنندگان  و شرکای تجاری، مدیریت پنج زیر سیستم ذیل را دارد:

 v  مدیریت محصولات و خدمات

پشتیبانی توسعه انواع خدمات و محصولات ، مدیریت بازایابی و فروش ، شناسایی بازار های هدف، اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی ، قیمت گذاری خدمات و محصولات بر اساس نیاز بازار

v  مدیریت ارتباط مشتریان

مدیریت شبکه فروش و مدیریت شرکای تجاری و فروشنده ها، امکان پیاده سازی شبکه های فروش چند سطحی و سلسله مراتبی پیچیده، ارائه سرویس 7 در 24 تحت وب به شرکا ، فروشندگان و مشتریان ، جلوگیری از انواع شیوه های کلاهبردای و تقلب ، ارائه انواع خدمات به صورت مستقیم به مشتریان (self service )

مدیریت درآمد ها : مدیریت درآمد ها در صدور صورت حساب ، محاسبه پورسانت ها و امکان تعریف پورسانت های شرکا و فروشندگان و حتی مشتریان با استفاده از زیر سیستم قوانین تجاری ، مدیریت پرداخت ها ( پشتیبانی از انواع شیوه های پرداخت شامل ، پرداخت از اعتبار، فیش واریزی ، POS ، چک و پرداخت آنلاین)

مدیریت سفارشات و قرارداد ها: بر اساس نوع فرایند های داخلی شرکت در پیاده سازی و مدیریت سفارشات می بایست در ابتدا با استفاده از بخش مدیریت چرخه های کاری ، فرایندهای مربوط به انواع سفارشات در سیستم طراحی و اجرا گردد. با توجه به دسترسی به سیستم توسط تیم ستادی و هریک از مشتریان، شرکا و فروشندگان به سامانه در 7×24 امکان مدیریت سفارشات بر اساس چرخه کاری طراحی شده کاملا پیاده سازی شده است.

مدیریت شرکای تجاری: تعریف و مدیریت شرکای تجاری و عاملین فروش در سامانه پشتیباتی کسب و کار، قابلیت تعریف زیر گروه به صورت درختی و نامحدود برای عاملین فروش، تعریف پورسانت و تخفیف بر حسب نماینده، قابلیت تسویه حساب در لحظه با عاملین فروش، قابلیت شارژ حساب و پرداخت از اعتبار توسط نماینده.

v  مدیریت درآمد ها

مدیریت درآمد ها در صدور صورت حساب ، محاسبه پورسانت ها و امکان تعریف پورسانت های شرکا و فروشندگان و حتی مشتریان با استفاده از زیر سیستم قوانین تجاری ، مدیریت پرداخت ها ( پشتیبانی از انواع شیوه های پرداخت شامل ، پرداخت از اعتبار، فیش واریزی ، POS ، چک و پرداخت آنلاین)

v  مدیریت سفارشات و قرارداد ها

بر اساس نوع فرایند های داخلی شرکت در پیاده سازی و مدیریت سفارشات می بایست در ابتدا با استفاده از بخش مدیریت چرخه های کاری ، فرایندهای مربوط به انواع سفارشات در سیستم طراحی و اجرا گردد. با توجه به دسترسی به سیستم توسط تیم ستادی و هریک از مشتریان، شرکا و فروشندگان به سامانه بصورت 7 در 24 امکان مدیریت سفارشات بر اساس چرخه کاری طراحی شده کاملا پیاده سازی شده است.

v  مدیریت شرکای تجاری

تعریف و مدیریت شرکای تجاری و عاملین فروش در سامانه پشتیباتی کسب و کار، قابلیت تعریف زیر گروه به صورت درختی و نامحدود برای عاملین فروش، تعریف پورسانت و تخفیف بر حسب نماینده، قابلیت تسویه حساب در لحظه با عاملین فروش، قابلیت شارژ حساب و پرداخت از اعتبار توسط نماینده .

v  مدیریت محصولات/خدمات

  • ·          تولید دسته بندی و کاتالوگ فروش برای انواع محصولات و خدمات دیجیتال
  • ·          فروش چند محصول به صورت همزمان
  • ·          فروش انواع محصولات دیجیتالی در یک پنل اعم از خدمات Wireless,ADSL ، پین شارژ موبایل، انواع               بلیط های الکترونیکی
  • ·          فروش خدمات دامنه، میزبانی، لایسنس های آنتی ویروس و سرورهای مجازی
  • ·          فروش محصولات وابسته به هم
  • ·          فروش لایسنس های مختلف برای برنامه های نرم افزاری و یا لایسنس های آماده
  • ·          فروش کالاهای دانلودی مانند کتاب و فیلم و عکس
  • ·          فروش از طریق نمایندگی و زیر نمایندگی
  • ·          پرتال SelfCare ویژه مشتری/نماینده
  • ·          فروش از طریق مشتری به صورت مویرگی و تعلق پورسانت به مشتری
  • ·          فروش سرویس رزرو به مشتری
  • ·          فروش اختصاصی دامنه و میزبانی وب و سرورهای مجازی با امکان Delivery  خودکار
  • ·          سیستم جشنواره و تخفیف خودکار و تخفیف کوپنی

 

Businesswoman looking at team of businesspeople in miniature

v  مدیریت سفارشات/قراردادها

  • ·          مدیریت تمامی سرویس های خریداری شده توسط خود مشترک در یک پنل
  • ·          فروش اختصاصی دامنه و میزبانی وب و سرورهای مجازی با امکان Delivery  خودکار
  • ·          سرویس های پلکانی در خدمات ADSL
  • ·          امکان خرید، تمدید، برگشت از فروش با کسر و یا اضافه کردن به بانک مجازی
  • ·          مدیریت یکپارچه سفارشات و قراردادها
  • ·          سیستم هوشمند صدور و مدیریت صورت حساب
  • ·          مدیریت پرداخت های مشتریان و تراز مالی و گزارشات مشتریان بدهکار یا منتظر تمدید
  • ·          بخش کاملا انعطاف پذیر محاسبه پورسانت بر اساس انواع فروش

v  مدیریت مشتریان و نمایندگی ها

  • ·          دارای تم های مختلف برای نمایش در حالت pc و tablet و mobile
  • ·          دارای چهار پنل مختلف برای مدیریت و نمایندگی و زیر نمایندگی  و مشتری
  • ·          امکان ایجاد چندین مخاطب برای یک مشتری
  • ·          اختصاص محصول به یک مخاطب  در ارتباط با مشتری
  • ·          ارسال پیامک خودکار به ازاء هر کار انجام گرفته در سیستم به مشتری
  • ·          ارسال ایمیل خودکار به ازاء هر کار انجام گرفته در سیستم به مشتری
  • ·          دریافت وجه از مشتری و اضافه کردن به بانک مجازی مشترک
  • ·          جابجایی مشترک بین زیر نمایندگان
  • ·          ثبت و نگهداری اطلاعات کامل مشتریان
  • ·          سیستم ثبت اطلاعات ارتباط با مشتری و تماس ها
  • ·          امکان تولید اپلیکیشن های اندروید و IOS برای مدیریت فروش

v  مدیریت پشتیبانی

  • ·          ایجاد دپارتمان های مختلف و کاربر برای آنها
  • ·          ثبت اختلالات و اطلاع رسانی به مشتریان
  • ·          مرکز آموزش جهت بالا بردن سطح مشتریان
  • ·          دارای FAQ
  • ·          اطلاع رسانی خبری در صفحه ورود مشتری
  • ·          دارای بخش تیکت پشتیبانی
  • ·          امکان ایجاد گردش کار خودکار بر اساس تیکت
  • ·          امکان ایجاد وضعیت های مختلف در بخش تیکت
  • ·          پنل ویژه پاسخگوئی به مشتریان (Help Desk)
  • ·          نمایش کاربران آنلاین و ip  گرفته شده و امکان disconect و تعویض MACو تعویض IP
  • ·          ثبت و نگهداری سوابق مراجعات کارشناسان نصب و آمار تغییرات
  • ·          – تنظیم خودکار ارتباط مشترک با پورت های تعریف شده توسط ماژول ADSL Port Managment

v  مدیریت فنی

  • ·          مدیریت پورت های ADSL
  • ·          امکان مشخص کردن mdf و port برای کاربران به صورت خودکار و دستی
  • ·          مدیریت اتصال به سرور های مختلف از جمله NetBill و CPANEL و PLESK و DIRECT  ADMINوVM های مجازی و ….
  • ·          مدیریت اتصال به پنل های فروش دامنه
  • ·          تعریف و مدیریت توزیع IP های مشترکین، تجهیزات شبکه و… در شهرهای مختلف
  • ·          مدیریت IP Pool ها
  • ·          تخصیص و آزادسازی خودکار class IP های static به مشترکین و صدور صورتحساب
  • ·          امکان تعریف کلیه تجهیزات مخابراتی و تجهیزات شبکه wireless

v  مدیریت مالی

  • ·          ایجاد فاکتورهای دوره ایی به صورت کاملا خودکار
  • ·          پشتیبانی از انواع درگاه های بانکی عضو شتاب
  • ·          بانک مجازی
  • ·          ایجاد پیش فاکتور برای سرنخ ها و تبدیل پیش فاکتور به فاکتور با امکان تقسیط فاکتور
  • ·          امکان ایجاد قوانین مالیاتی چندسطحی و حتی محاسبه در قیمت به محصول به صورت جداگانه و افزایشی
  • ·          امکان ایجاد دستی و خودکار سفارش فروش ، صورتحساب ، تیکت ، مشتری
  • ·          امکان ارتقا و یا کاهش سرویس در صورت اجازه مدیر سیستم
  • ·          امکان ثبت فیش بانکی به صورت دستی
  • ·          امکان اختصاص پورسانت به ازاء هر محصولی به نماینده و زیر نماینده
  • ·          محاسبه و اعمال ضرائب و ردیفهای مالیاتی
  • ·          امکان استفاده از واحد های پول ارزی و بروز رسانی نرخ ارز

v  اتوماسیون

  • ·          ارسال ایمیل خودکار به ازاء هر کار در سیستم
  • ·          امکان جمع آوری سرویس به صورت خودکار
  • ·          برگشت از فروش و واریز وجه به صورت خودکار به حساب کاربران از طریق درگاه اینترنت ( در صورت ارایه سرویس از سمت بانک )
  • ·          اتصال به درگاه های دارای وب سرویس مانند سیستم های مالی برای ایجاد خودکار فاکتور در سیستم مالی مجموعه ها
  • ·          اتصال به درگاه های مختلف از جمله درگاه کنترل مدارک سرویس ADSL در مخابرات
  • ·          اتصال به سامانه های OSS/AAA/Hosting Panel
  • ·          اتصال به سامانه های Domain Management/Hosting Management
  • ·          اتصال به سامانه های DataCenter
  • ·          تغییر وضعیت قوانین فروش به صورت خودکار
  • ·          ارسال پیامک به مدیر برای اطلاع رسانی
  • ·          ارسال و دریافت نامه به صورت مستقیم بین کاربران شرکت و نمایندگان.
  • ·          امکان پیوست فایل به همراه متن
  • ·          قابلیت ارسال گروهی نامه
  • ·          امکان تعریف دسترسی کاربران به بخش های مشخص یا کاربران خاص
  • ·          سیستم کاملا سفارشی و پیشرفته جهت ایجاد روال های مدیریتی امور خاص
  • ·          سامانه پیشرفته گردش کار و قوانین تجاری
  • ·          اتوماسیون کاملا قابل سفارشی سازی جهت تولید چرخه برای یک فعالیت در شرکت

v  ابزار گزارش سازی پویا

  • ·          تولید گزارشهای دینامیک با استفاده از گزارش ساز
  • ·          گزارش دوره ای بر اساس فروش انواع خدمات
  • ·          لیست و نمایش تراکنش های مشتریان و امکان گزارش گیری آن
  • ·          گزارش داشبری فروش روز ، ماه ، سال جاری
  • ·          تفکیک دریافتی های شرکت به تفکیک نماینده یا شهر یا کاربرهای مختلف
  • ·          گزارشات کامل عملکرد پرداخت آنلاین و پیگیری تراکنش های ناموفق
  • ·          گزارش بدهکاران و بستانکاران
  • ·          گزارشات مالیاتی
  • ·          مدیریت اعتبار هر کاربر از نمایندگان
  • ·          محاسبه کامل پورسانت نمایندگان دارای تنظیمات متداول انواع قراردادها
  • ·          گزارش مشترکین منتظر تمدید و اتمام ترافیک جهت پیگیری های فروش
  • ·          گزارش تیکت های باز و بسته توسط واحدها و کاربران
  • ·          گزارش از نصب های انجام شده توسط کارشناسان نصب
  • ·          گزارش وضعیت IP pool ها و نحوه ی توزیع
  • ·          گزارش ورود و خروج کاربران در حال کار با سیستم

v  ابزار های مدیریتی

  • ·          ایجاد کاربران مختلف با سطح سترسی های مختلف
  • ·          دارای دفترچه لیست کارهای روزانه برای مدیران
  • ·          امکان مدیریت کل سیستم از طریق وب
  • ·          دارای نرم افزار موبایل جهت مدیریت
  • ·          تعریف مدیران سیستم و محدوده فعالیت آنان به تفکیک سطوح مختلف
  • ·          امکان تعریف قوانین بین بخش های مختلف
  • ·          امکان تعریف work flow بر اساس هر دپارتمان و وضعیت های متناسب با آن ها

v  ابزار های مارکتینگ

  • ·          امکان تعریف کمپین و فروش ویژه در بازه های زمانی مختلف
  • ·          امکان متوقف کردن فروش یک سرویس خاص در زمان مشخص شده به صورت خودکار
  • ·          ایجاد پیشنهاد ویژه برای یک گروه و یا یک مشتری خاص
  • ·          امکان گروه بندی مشتریان با درصد های تخفیف متفاوت

v  ابزار های امنیتی

  • ·          قابلیت تشخیص تقلب و مسدود کردن ip های مختلف
  • ·          دیواره آتش برای حفاظت از اطلاعات داخلی نرم افزار و تامین امنیت نرم افزار بصورت خودکار

v  اطلاعات سیستمی

  • ·          بر پایه سیستم عامل لینوکس و برخوردار از بانک اطلاعاتی MYSQL
  • ·          پشتیبان گیری از اطلاعات به صورت خودکار و ارسال آن به ایمیل و یا ftp
  • ·          امکان اتصال به سخت افزار و یا نرم افزارهای دارای api و وب سرویس
  • ·          امکان بروز رسانی نرم افزار از طریق اینترنت بدون نیاز به انجام عملیات فنی توسط مدیر سیستم
  • ·          امکان ماژول نویسی بر اساس درخواست های مختلف
  • ·          امکان استفاده از تاریخ میلادی و شمسی
  • ·          قابلیت اتصال به سیستم های voip مبتنی بر Asterisk
  • ·          قابلیت نمایش نام تماس گیرنده و نمایش اطلاعات خرید مشترک به صورت POP UP
  • ·          ثبت گزارش تماس ها در گزارش هر کاربر
  • ·          ثبت صدای ضبط شده مشتری در بخش تماس های مشتری

Comments are closed.