BSS به عنوان ستون فقرات ارائه خدمات به مشتریان حوزه تلکام، تامین کنندگان و شرکای تجاری، مدیریت پنج زیر سیستم ذیل را دارد:
v مدیریت محصولات و خدمات
پشتیبانی توسعه انواع خدمات و محصولات ، مدیریت بازایابی و فروش ، شناسایی بازار های هدف، اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی ، قیمت گذاری خدمات و محصولات بر اساس نیاز بازار
v مدیریت ارتباط مشتریان
مدیریت شبکه فروش و مدیریت شرکای تجاری و فروشنده ها، امکان پیاده سازی شبکه های فروش چند سطحی و سلسله مراتبی پیچیده، ارائه سرویس 7 در 24 تحت وب به شرکا ، فروشندگان و مشتریان ، جلوگیری از انواع شیوه های کلاهبردای و تقلب ، ارائه انواع خدمات به صورت مستقیم به مشتریان (self service )
مدیریت درآمد ها : مدیریت درآمد ها در صدور صورت حساب ، محاسبه پورسانت ها و امکان تعریف پورسانت های شرکا و فروشندگان و حتی مشتریان با استفاده از زیر سیستم قوانین تجاری ، مدیریت پرداخت ها ( پشتیبانی از انواع شیوه های پرداخت شامل ، پرداخت از اعتبار، فیش واریزی ، POS ، چک و پرداخت آنلاین)
مدیریت سفارشات و قرارداد ها: بر اساس نوع فرایند های داخلی شرکت در پیاده سازی و مدیریت سفارشات می بایست در ابتدا با استفاده از بخش مدیریت چرخه های کاری ، فرایندهای مربوط به انواع سفارشات در سیستم طراحی و اجرا گردد. با توجه به دسترسی به سیستم توسط تیم ستادی و هریک از مشتریان، شرکا و فروشندگان به سامانه در 7×24 امکان مدیریت سفارشات بر اساس چرخه کاری طراحی شده کاملا پیاده سازی شده است.
مدیریت شرکای تجاری: تعریف و مدیریت شرکای تجاری و عاملین فروش در سامانه پشتیباتی کسب و کار، قابلیت تعریف زیر گروه به صورت درختی و نامحدود برای عاملین فروش، تعریف پورسانت و تخفیف بر حسب نماینده، قابلیت تسویه حساب در لحظه با عاملین فروش، قابلیت شارژ حساب و پرداخت از اعتبار توسط نماینده.
v مدیریت درآمد ها
مدیریت درآمد ها در صدور صورت حساب ، محاسبه پورسانت ها و امکان تعریف پورسانت های شرکا و فروشندگان و حتی مشتریان با استفاده از زیر سیستم قوانین تجاری ، مدیریت پرداخت ها ( پشتیبانی از انواع شیوه های پرداخت شامل ، پرداخت از اعتبار، فیش واریزی ، POS ، چک و پرداخت آنلاین)
v مدیریت سفارشات و قرارداد ها
بر اساس نوع فرایند های داخلی شرکت در پیاده سازی و مدیریت سفارشات می بایست در ابتدا با استفاده از بخش مدیریت چرخه های کاری ، فرایندهای مربوط به انواع سفارشات در سیستم طراحی و اجرا گردد. با توجه به دسترسی به سیستم توسط تیم ستادی و هریک از مشتریان، شرکا و فروشندگان به سامانه بصورت 7 در 24 امکان مدیریت سفارشات بر اساس چرخه کاری طراحی شده کاملا پیاده سازی شده است.
v مدیریت شرکای تجاری
تعریف و مدیریت شرکای تجاری و عاملین فروش در سامانه پشتیباتی کسب و کار، قابلیت تعریف زیر گروه به صورت درختی و نامحدود برای عاملین فروش، تعریف پورسانت و تخفیف بر حسب نماینده، قابلیت تسویه حساب در لحظه با عاملین فروش، قابلیت شارژ حساب و پرداخت از اعتبار توسط نماینده .
v مدیریت محصولات/خدمات
- · تولید دسته بندی و کاتالوگ فروش برای انواع محصولات و خدمات دیجیتال
- · فروش چند محصول به صورت همزمان
- · فروش انواع محصولات دیجیتالی در یک پنل اعم از خدمات Wireless,ADSL ، پین شارژ موبایل، انواع بلیط های الکترونیکی
- · فروش خدمات دامنه، میزبانی، لایسنس های آنتی ویروس و سرورهای مجازی
- · فروش محصولات وابسته به هم
- · فروش لایسنس های مختلف برای برنامه های نرم افزاری و یا لایسنس های آماده
- · فروش کالاهای دانلودی مانند کتاب و فیلم و عکس
- · فروش از طریق نمایندگی و زیر نمایندگی
- · پرتال SelfCare ویژه مشتری/نماینده
- · فروش از طریق مشتری به صورت مویرگی و تعلق پورسانت به مشتری
- · فروش سرویس رزرو به مشتری
- · فروش اختصاصی دامنه و میزبانی وب و سرورهای مجازی با امکان Delivery خودکار
- · سیستم جشنواره و تخفیف خودکار و تخفیف کوپنی
v مدیریت سفارشات/قراردادها
- · مدیریت تمامی سرویس های خریداری شده توسط خود مشترک در یک پنل
- · فروش اختصاصی دامنه و میزبانی وب و سرورهای مجازی با امکان Delivery خودکار
- · سرویس های پلکانی در خدمات ADSL
- · امکان خرید، تمدید، برگشت از فروش با کسر و یا اضافه کردن به بانک مجازی
- · مدیریت یکپارچه سفارشات و قراردادها
- · سیستم هوشمند صدور و مدیریت صورت حساب
- · مدیریت پرداخت های مشتریان و تراز مالی و گزارشات مشتریان بدهکار یا منتظر تمدید
- · بخش کاملا انعطاف پذیر محاسبه پورسانت بر اساس انواع فروش
v مدیریت مشتریان و نمایندگی ها
- · دارای تم های مختلف برای نمایش در حالت pc و tablet و mobile
- · دارای چهار پنل مختلف برای مدیریت و نمایندگی و زیر نمایندگی و مشتری
- · امکان ایجاد چندین مخاطب برای یک مشتری
- · اختصاص محصول به یک مخاطب در ارتباط با مشتری
- · ارسال پیامک خودکار به ازاء هر کار انجام گرفته در سیستم به مشتری
- · ارسال ایمیل خودکار به ازاء هر کار انجام گرفته در سیستم به مشتری
- · دریافت وجه از مشتری و اضافه کردن به بانک مجازی مشترک
- · جابجایی مشترک بین زیر نمایندگان
- · ثبت و نگهداری اطلاعات کامل مشتریان
- · سیستم ثبت اطلاعات ارتباط با مشتری و تماس ها
- · امکان تولید اپلیکیشن های اندروید و IOS برای مدیریت فروش
v مدیریت پشتیبانی
- · ایجاد دپارتمان های مختلف و کاربر برای آنها
- · ثبت اختلالات و اطلاع رسانی به مشتریان
- · مرکز آموزش جهت بالا بردن سطح مشتریان
- · دارای FAQ
- · اطلاع رسانی خبری در صفحه ورود مشتری
- · دارای بخش تیکت پشتیبانی
- · امکان ایجاد گردش کار خودکار بر اساس تیکت
- · امکان ایجاد وضعیت های مختلف در بخش تیکت
- · پنل ویژه پاسخگوئی به مشتریان (Help Desk)
- · نمایش کاربران آنلاین و ip گرفته شده و امکان disconect و تعویض MACو تعویض IP
- · ثبت و نگهداری سوابق مراجعات کارشناسان نصب و آمار تغییرات
- · – تنظیم خودکار ارتباط مشترک با پورت های تعریف شده توسط ماژول ADSL Port Managment
v مدیریت فنی
- · مدیریت پورت های ADSL
- · امکان مشخص کردن mdf و port برای کاربران به صورت خودکار و دستی
- · مدیریت اتصال به سرور های مختلف از جمله NetBill و CPANEL و PLESK و DIRECT ADMINوVM های مجازی و ….
- · مدیریت اتصال به پنل های فروش دامنه
- · تعریف و مدیریت توزیع IP های مشترکین، تجهیزات شبکه و… در شهرهای مختلف
- · مدیریت IP Pool ها
- · تخصیص و آزادسازی خودکار class IP های static به مشترکین و صدور صورتحساب
- · امکان تعریف کلیه تجهیزات مخابراتی و تجهیزات شبکه wireless
v مدیریت مالی
- · ایجاد فاکتورهای دوره ایی به صورت کاملا خودکار
- · پشتیبانی از انواع درگاه های بانکی عضو شتاب
- · بانک مجازی
- · ایجاد پیش فاکتور برای سرنخ ها و تبدیل پیش فاکتور به فاکتور با امکان تقسیط فاکتور
- · امکان ایجاد قوانین مالیاتی چندسطحی و حتی محاسبه در قیمت به محصول به صورت جداگانه و افزایشی
- · امکان ایجاد دستی و خودکار سفارش فروش ، صورتحساب ، تیکت ، مشتری
- · امکان ارتقا و یا کاهش سرویس در صورت اجازه مدیر سیستم
- · امکان ثبت فیش بانکی به صورت دستی
- · امکان اختصاص پورسانت به ازاء هر محصولی به نماینده و زیر نماینده
- · محاسبه و اعمال ضرائب و ردیفهای مالیاتی
- · امکان استفاده از واحد های پول ارزی و بروز رسانی نرخ ارز
v اتوماسیون
- · ارسال ایمیل خودکار به ازاء هر کار در سیستم
- · امکان جمع آوری سرویس به صورت خودکار
- · برگشت از فروش و واریز وجه به صورت خودکار به حساب کاربران از طریق درگاه اینترنت ( در صورت ارایه سرویس از سمت بانک )
- · اتصال به درگاه های دارای وب سرویس مانند سیستم های مالی برای ایجاد خودکار فاکتور در سیستم مالی مجموعه ها
- · اتصال به درگاه های مختلف از جمله درگاه کنترل مدارک سرویس ADSL در مخابرات
- · اتصال به سامانه های OSS/AAA/Hosting Panel
- · اتصال به سامانه های Domain Management/Hosting Management
- · اتصال به سامانه های DataCenter
- · تغییر وضعیت قوانین فروش به صورت خودکار
- · ارسال پیامک به مدیر برای اطلاع رسانی
- · ارسال و دریافت نامه به صورت مستقیم بین کاربران شرکت و نمایندگان.
- · امکان پیوست فایل به همراه متن
- · قابلیت ارسال گروهی نامه
- · امکان تعریف دسترسی کاربران به بخش های مشخص یا کاربران خاص
- · سیستم کاملا سفارشی و پیشرفته جهت ایجاد روال های مدیریتی امور خاص
- · سامانه پیشرفته گردش کار و قوانین تجاری
- · اتوماسیون کاملا قابل سفارشی سازی جهت تولید چرخه برای یک فعالیت در شرکت
v ابزار گزارش سازی پویا
- · تولید گزارشهای دینامیک با استفاده از گزارش ساز
- · گزارش دوره ای بر اساس فروش انواع خدمات
- · لیست و نمایش تراکنش های مشتریان و امکان گزارش گیری آن
- · گزارش داشبری فروش روز ، ماه ، سال جاری
- · تفکیک دریافتی های شرکت به تفکیک نماینده یا شهر یا کاربرهای مختلف
- · گزارشات کامل عملکرد پرداخت آنلاین و پیگیری تراکنش های ناموفق
- · گزارش بدهکاران و بستانکاران
- · گزارشات مالیاتی
- · مدیریت اعتبار هر کاربر از نمایندگان
- · محاسبه کامل پورسانت نمایندگان دارای تنظیمات متداول انواع قراردادها
- · گزارش مشترکین منتظر تمدید و اتمام ترافیک جهت پیگیری های فروش
- · گزارش تیکت های باز و بسته توسط واحدها و کاربران
- · گزارش از نصب های انجام شده توسط کارشناسان نصب
- · گزارش وضعیت IP pool ها و نحوه ی توزیع
- · گزارش ورود و خروج کاربران در حال کار با سیستم
v ابزار های مدیریتی
- · ایجاد کاربران مختلف با سطح سترسی های مختلف
- · دارای دفترچه لیست کارهای روزانه برای مدیران
- · امکان مدیریت کل سیستم از طریق وب
- · دارای نرم افزار موبایل جهت مدیریت
- · تعریف مدیران سیستم و محدوده فعالیت آنان به تفکیک سطوح مختلف
- · امکان تعریف قوانین بین بخش های مختلف
- · امکان تعریف work flow بر اساس هر دپارتمان و وضعیت های متناسب با آن ها
v ابزار های مارکتینگ
- · امکان تعریف کمپین و فروش ویژه در بازه های زمانی مختلف
- · امکان متوقف کردن فروش یک سرویس خاص در زمان مشخص شده به صورت خودکار
- · ایجاد پیشنهاد ویژه برای یک گروه و یا یک مشتری خاص
- · امکان گروه بندی مشتریان با درصد های تخفیف متفاوت
v ابزار های امنیتی
- · قابلیت تشخیص تقلب و مسدود کردن ip های مختلف
- · دیواره آتش برای حفاظت از اطلاعات داخلی نرم افزار و تامین امنیت نرم افزار بصورت خودکار
v اطلاعات سیستمی
- · بر پایه سیستم عامل لینوکس و برخوردار از بانک اطلاعاتی MYSQL
- · پشتیبان گیری از اطلاعات به صورت خودکار و ارسال آن به ایمیل و یا ftp
- · امکان اتصال به سخت افزار و یا نرم افزارهای دارای api و وب سرویس
- · امکان بروز رسانی نرم افزار از طریق اینترنت بدون نیاز به انجام عملیات فنی توسط مدیر سیستم
- · امکان ماژول نویسی بر اساس درخواست های مختلف
- · امکان استفاده از تاریخ میلادی و شمسی
- · قابلیت اتصال به سیستم های voip مبتنی بر Asterisk
- · قابلیت نمایش نام تماس گیرنده و نمایش اطلاعات خرید مشترک به صورت POP UP
- · ثبت گزارش تماس ها در گزارش هر کاربر
- · ثبت صدای ضبط شده مشتری در بخش تماس های مشتری